اخبار

نشست انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی با دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

اعضای منتخب هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی روز 27 شهریور جاری با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی دیدار و گفت‌گو کردند.
نشست انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی با دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

بنا بر این گزارش، رییس هیات مدیره، دبیر و اعضای هیات مدیره انجمن با تشریح شرایط کنونی فعالیت در حوزه تبلیغات؛ ضرورت ایجاد ظرفیت‌های جدید، رفع محدودیت‌ها و چالش‌ها برای کمک به رونق تبلیغات و رشد و توسعه فعالیت‌های تبلیغاتی در فضای اقتصادی کنونی را مورد تاکید قرار دادند.

تشکیل اتحادیه و رفع موانع، زمان‌بندی و بازه اجرای آن، چگونگی فعالیت کانون‌های تبلیغاتی وابسته به صاحبان صنایع و تولیدکنندگان، تعیین راه کارهای صدور مجوزهای آموزشی، کمک به حل و فصل مسائل مالیاتی و بیمه ای کانون های تبلیغاتی از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست توسط اعضای هیات مدیره انجمن بود.

احسان‌اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با تاکید بر ضرورت تعامل پیوسته با نمایندگان تشکل‌های صنفی حوزه تبلیغات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای مساله‌شناسی، حل مسائل و چالش‌ها؛ توسعه و تنوع‌بخشی برنامه ها را در چارچوب مشارکت نهادهای تخصصی و حرفه‌ای قابل اجرا دانست.

حجتی هم‌چنین، هم‌افزایی فکری و محتوایی را در راستای ایجاد تفاهم و همدلی بیشتر بین دولت و بخش خصوصی برای انجام امور غیرحاکمیتی و تحقق برنامه‌ها از طریق انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط ضروری خواند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی افزود: امیدواریم در دوره جدید با کمک همه فعالان حوزه تبلیغات، مساله‌هایی چون کمک به تشکیل اتحادیه، ساماندهیِ آموزش‌های رسمی و آزاد، اصلاح قوانین و مقررات، رتبه‌بندی کانون‌ها و ... اجرایی شوند.

انتخابات انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی 8 مرداد گذشته برگزار شد و اعضای مجمع عمومی انجمن برای دوره 2 ساله فعالیت یازدهمین هیات مدیره خود، 7 عضو اصلی 2 عضو علی‌البدل و 2 بازرس را انتخاب کردند. شاهین ترکمن و ساعد جنانی نیز به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر هیات مدیره فعالیت می‌کنند.

 

منبع: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

۳۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید