اخبار

پژوهش، موتور محرک توسعه تبلیغات کشور

سرمایه گذاری فرهنگی و علمی در فعالیت های اجرایی حوزه تبلیغات و نظام تبلیغاتی کشور، ‌خلاقیت و نوآوری در این عرصه را تضمین می کند.
پژوهش، موتور محرک توسعه تبلیغات کشور

احسان‌اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با تاکید بر این مطلب، افزود: پژوهش‌های کاربردی از گذشته در نظام تبلیغاتی کمتر به آن پرداخته شده و دانش موجود نیز درباره مسایل و چالش‌های تبلیغات در بسیاری موارد، مبتنی بر پژوهش‌های میدانی نیست.

حجتی با اشاره به رویکرد اخیر دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای بهره‌گیری از خروجیِ یافته‌های و پژوهش‌های علمی در آسیب‌شناسی وضعیت تبلیغات بازرگانی کشور گفت: با برخی پژوهشکده‌ها و دانشکده‌های ارتباطات دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر همکاری‌های مشترک آغاز شده است و امیدواریم با استفاده از داده‌های میدانی بررسی چالش‌ها، بتوانیم با توجه به ملاحظات و نظرات مستند به دست آمده از این تحقیقات، حوزه‌های حساس عرصه تبلیغات را شناسایی کنیم. 

 

منبع: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

 
۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید