اخبار

با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی

چالش‌های تبلیغات در خراسان رضوی بررسی شد

اعضاى هیات مدیره انجمن صنفى و فعالان کانون‌های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی با محمد خدادى معاون امور مطبوعاتى و اطلاع‌رسانی برای بررسی چالش‌های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و شناسایی مشکلات تبلیغات، تیرماه جاری دیدار کردند.
چالش‌های تبلیغات در خراسان رضوی بررسی شد

محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در این نشست با اشاره به این که تبلیغات از جمله دغدغه‌های مهم وی در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی بوده، گفت: جلسات هفتگى یک کارگروه تخصصی در تهران با حضور نمایندگان کانون‌ها به همین هدف به شکل منظم برگزار می‌شود که می‌توان از نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های تبلیغات استان‌ها برای حضور در نشست‌های این کارگروه تخصصی دعوت کرد.

خدادی تاکید کرد: تبلیغات و رسانه 2 روی یک سکه هستند و از آن جا که دگردیسى رسانه‌ها باعث شده از تبلیغات با تعداد و سرعت زیاد در شبکه‌هاى اجتماعى استفاده شود، بنا بر این، هرگونه مواجهه با این پدیده نیازمند برنامه‌ریزی است تا تولید محتوا در این روند به سمت اقناع مخاطب حرکت کند.

بر همین اساس، نوآورى و به‌روزرسانى، بازمهندسی و شناسایی و تعیین و به کارگیری هوشمندانه محتواهای تبلیغاتی از جمله مولفه‌هایی هستند که در تبلیغات موثر و کارآمد در اولویت قرار دارند.

بنا بر این گزارش، خدادی اظهار داشت: اگرچه در ایران از رسانه‌های تبلیغاتی مانند تلویزیون و بیل‌بورد بیشتر به عنوان شاخص در پروژه‌هاى تبلیغاتى نام برده مى‌شوند اما همگام با جهان امروز، ساختارهای تامین محتوا، تحقیقات بازار، جذب مشتریان و ... از جمله موضوعات مهمی هستند که باید در الگوهای تبلیغاتی مد نظر قرار گیرند.

بنا بر همین گزارش، مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حاضر در این نشست نیز با تاکید بر نقش تبلیغات به عنوان یکی از عناصر مهم در رونق اقتصاد و تولید ملى و ترویج فرهنگ و هنر و ... خواستار ارائه و به‌کارگیری راه‌کارهایی در هم‌افزایی بین‌بخشی با نهادهای دولتی از سوی فعالان این صنف در استان شدند.

کاویانی نماینده هیات مدیره انجمن صنفی تبلیغات و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی خراسان رضوی نیز نقش کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را در تحقق شعار رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد و ... بی بدیل دانست. وی، تدوین قانون تبلیغات روزآمد، هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، استفاده از ظرفیت‌های حوزه تبلیغات و حمایت لازم دولت از این فعالیت‌ها را از مهم‌ترین موضوعات نیازمند توجه دانست.

 

منبع: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

۱ مرداد ۱۳۹۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید