اخبار

نشست هم‌اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی با هدف آسیب‌‌شناسیِ تبلیغات کشور در نشست هم‌اندیشی 28 خرداد جاری با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی وضعیت موجود و راه‌کارهای برون‏ رفت از چالش‏‌های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند.
نشست هم‌اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

ایجاد زیرساخت‌ها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورت ‏های اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات، ساماندهی فعالیت‌‌های تبلیغاتی در حوزه‏‌های مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی و الکترونیک در این ‌نشست به مداقه و بررسی گذاشته شد.

احسان‌‌اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی و محمود دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی همراه با مدیران این دفتر و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله دیدگاه‏‌ها و تشریک مساعی پیرامون رویکردها و روش‏‌های اجرایی حل مسایل و مشکلات حوزه تبلیغات پرداختند.

بنا بر این گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی با اشاره به ضرورت‌‏های موجود، تعیین تکلیف الزاماتی هم‏چون؛ لایحه قانون تبلیغات کشور، تشکیل اتحادیه کانون‌‏های تبلیغاتی، هماهنگی و هم‌افزایی‌‌های بین‌بخشی با سازمان‏‌ها و نهادهای فعال در حوزه تبلیغات را خواستار شدند.

بر همین اساس، تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و متخصصان تبلیغات و ایجاد زیرساخت‌‏ها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات در برنامه‌‏های دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی قرار گرفت.

 

منبع: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

۲۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید