ایجاد زیرساختها وسازوکارهای نهادی مناسب
برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورت های
اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات،
ساماندهی فعالیتهای تبلیغاتی در حوزههای مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی
و الکترونیک در این نشست به مداقه و بررسی گذاشته شد.
احساناله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و
اطلاعرسانی و محمود دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی همراه
با مدیران این دفتر و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله
دیدگاهها و تشریک مساعی پیرامون رویکردها و روشهای اجرایی حل مسایل و مشکلات
حوزه تبلیغات پرداختند.
بنا بر این گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن
صنفی شرکتهای تبلیغاتی با اشاره به ضرورتهای موجود، تعیین تکلیف الزاماتی
همچون؛ لایحه قانون تبلیغات کشور، تشکیل اتحادیه کانونهای تبلیغاتی، هماهنگی و
همافزاییهای بینبخشی با سازمانها و نهادهای فعال در حوزه تبلیغات را خواستار
شدند.
بر همین اساس، تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و
متخصصان تبلیغات و ایجاد زیرساختها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات
در برنامههای دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی قرار گرفت.
منبع: دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی