اخبار

تبلیغات پیامکی در شرایط کرونایی

همیشه ممکن است شرایطی پیش بیاید که کسب و کار شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و درآمد شما به طور قابل توجهی افت پیدا کند. در این شرایط بحرانی که کرونا ویروس بر کسب و کارهای زیادی تاثیر گذاشته است، انتخاب بهترین روش جهت تبلیغات و حفظ مشتریان و افزایش فروش بسیار مهم است.
مسلما در شرایط کنونی دیگر کسی به دنبال پخش تراکت و تبلیغات بیلبوردی با هزینه های کلان نیست، بلکه روش های کم هزینه تر مانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. اگر نگران این هستید که خیلی از افراد پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و پیامک شما را دریافت نمی کنند، باید بگوییم جای نگرانی نیست! با ما همراه باشید تا ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی حتی به شماره های مسدود و بلک لیست را بررسی کنیم.

ارسال پیام انبوه، ارسال پیامک از طریق اینترنت و یا حتی نرم افزار ارسال پیامک انبوه، سرویسی است که از طریق آن می توانید به تعداد بالایی از مخاطبین و مشتریان خود به طور همزمان پیامک ارسال کنید و در شرایط کرونا ویروس درامد خود را افزایش دهید.

اما نکته مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی این است که چرا بعضی پیامک‌ها توجه شما را جلب می کند و بعضی ها را هنوز نخوانده پاک می‌کنید؟ در ادامه روش صحیح ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات و رمز موفقیت در تبلیغات پیامکی را توضیح می دهیم.

جذب مشتریان جدید با ارسال پیامک هدفمند

با بررسی بهترین روش های تبلیغاتی در دوران کرونا متوجه می شویم که پیامک تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات مزایای بیشتری دارد و هزینه تبلیغات پیامکی بسیار ارزان است. مزیت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی علاوه بر هزینه کم و در عین حال بازخورد بیشتر، این است که در ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی شما می‌توانید بازار هدف خود را مشخص کنید و فقط به بازار هدف پیامک هدفمند ارسال کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید. در نتیجه هزینه تبلیغات خود را با ارسال پیامک به افرادی که مخاطب کسب و کار شما نیستند، هدر نمی دهید.

پس ابتدا شناخت دقیقی از مخاطب و بازار هدف خود داشته باشید، به طور مثال آقا هستند یا خانم، در چه بازه سنی قرار دارند و ... . بعد از شناخت درست مخاطب خود می توانید با انتخاب بهترین روش ارسال پیامک انبوه به طور هدفمند پیامک ارسال کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید.

روش‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

  • به تفکیک شهر و محله
  • از روی نقشه
  • بر اساس کدپستی
  • به تفکیک سن و جنسیت
  • به بانک مشاغل و اصناف
  • بر اساس دکل BTS
  • بر اساس پیش شماره

بعد از انتخاب بهترین روش ارسال اس ام اس انبوه با توجه به نوع کسب و کار خود، توجه به نکات زیر هنگام نگارش متن پیامک تبلیغاتی باعث می‌شود که پیامک شما توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

  • انتخاب متن پیامک تبلیغاتی مناسب (ساده و روان)
  • انتخاب زمان مناسب جهت ارسال پیام انبوه
  • در نظر گرفتن امتیاز برای مشتری در متن پیامک تبلیغاتی(کوپن تخفیف)

انتخاب پنل اس ام اس

حالا که جامعه هدف خود برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی را مشخص کردید، باید به دنبال خرید سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا همان خرید پنل اس ام اس باشید. باید سامانه پیامکی را خریداری کنید که انواع روش های ارسال پیامک انبوه را داشته باشد. علاوه بر تنوع در روش‌های ارسال پیام انبوه توجه به مواردی مانند بانک شماره های معتبر و آپدیت شده، پشتیبانی، امکانات سامانه (که ادامه توضیح خواهیم داد) در هنگام خرید پنل اس ام اس حائز اهمیت است. یکی از مهمترین ویژگی های یک پنل اس ام اس حرفه ای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می باشد که با استفاده از این روش شما بتوانید به همه افراد حتی بلک لیست ها و کسانی که پیامک های تبلیغاتی را بسته اند پیامک ارسال کنید. در حوزه خدمات پیامکی شرکت های محدودی هستند که قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را داشته باشند.

   پنل های اس ام اس باید بتوانند خدمات زیر را ارائه کنند:
  • پشتیبانی 24 ساعته (حتی روز های تعطیل)
  • مشاوره در انتخاب متن پیام و زمان ارسال با توجه به نوع کسب و کار شما
  • قابلیت خرید بانک شماره موبایل به صورت جداگانه
  • ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی
  • ارسال پیامک به فایل اکسل
  • ارسال پیامک منحصر به فرد (ارسال پیامک با نام هر فرد)
  • پشتیبانی از انواع روش های ارسال پیامک های انبوه
  • قابلیت دریافت پیامک با ارائه خط اختصاصی رایگان
  • امکان ارسال پیامک با خط ثابت 021
  • ارسال پیامک با شماره موبایل
  • خط خدماتی عمومی و رایگان
  • ارائه گزارشات شفاف

ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل اس ام اس

اگر شما قصد خرید پنل پیامکی را ندارید و فقط میخواهید برای یک‌بار پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید، پنل‌های باید پیامک انبوه شما را ارسالکنند و گزارش آن نیز برای شما تنظیم و ارائه شود هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی با توجه به تعداد گیرندگان مشخص می شود و اگر قصد استفاده مداوم از سامانه پیام کوتاه را دارید، خرید سامانه پیامک هم از نظر هزینه ها و هم از نظر مدیریت پیامک های ارسالی برای شما به صرفه تر است.

وفاداری مشتریان با ارسال پیامک

با خرید سامانه های پیامک این امکان وجود دارد که علاوه بر ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی، با ارسال پیامک‌های تکی به مشتریان خود نیز آن ها را از خدمات و تخفیفات با خبر سازید. با استفاده از ارسال پیامک به مشتریان خود از طریق سامانه پیامک می‌توانید مشتریان فعلی خود را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل کنید. تنها کافی است که بانک شماره موبایل مشتریان خود را با روش های مختلف مانند عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاع رسانی فروش های ویژه و ... جمع آوری کنید و در دفترچه تلفن سامانه پیامک خود ذخیره کنید. سامانه‌ها در زمینه ارتباط با مشتری و مشتری مداری نیز با ارائه قابلیت هایی مانند ارسال خودکار پیامک تبریک تولد، یادآوری خودکار بدهی و اقساط، اتصال به نرم افزارهای حسابداری، برگزاری نظرسنجی و مسابقه و قرعه کشی، نوبت دهی و ... در زمینه ارائه خدمات برای بازاریابی پیامکی پیشروهستند.

منبع: تابناک 

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید