اخبار

بررسی تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

اگر از دنیای اینترنت و راه‌اندازی وب‌سایت‌های کاری دور نمانده‌ باشید، آوازه‌ی خرید رپورتاژ آگهی و تاثیر قابل توجه آن بر سئو سایت را شنیده‌اید. واژه رپورتاژ آگهی و اثرات آن بر سئو سایت نیز با انجام هر فعالیت اینترنتی در قالب سایت‌های گوگلی به احتمال کنجکاوی افراد رابر می‌انگیزد. در متن پیشِ رو تلاش شده به برخی از این دسته پرسش‌ها پاسخ داده شود.
بررسی تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو

 

 

این که خرید رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت های گوگلی موثر است، حقیقت دارد و بسیاری وبسایت‌ها نیز توانسته‌اند با بهره‌مندیِ از این خدمات به جایگاه بسیار مطلوبی در گوگل برسند. هر چند، برخی‌ها نیز با خرید  نادرست رپورتاژ آگهی، نه تنها منجر به افزایش رتبه‌ی وب‌سایت خود نمی‌شوند بلکه شاهد کاهش چشمگیر اعتبار نیز شده‌اند.

 

 

 

 اثرگذاری رپورتاژ آگهی بر سئو و رپورتاژ آگهی  

رپورتاژ آگهی در حقیقت، متن و محتوایی است که درباره موضوع یک وب‌سایت نوشته شده است و درون عبارات آن بَک‌لینک‌های مربوط به وب‌سایت وجود دارد. نوشتن آگهی درباره هر موضوعی امکان‌پذیر است و می‌تواند معرفی انواع محصولات تا خدمات گوناگون یا آموزش‌های کاربردیِ مختلف را دربر بگیرد. فعالان می‌‌‌‌ توانند برای وب‌سایت خود در هر حوزه و زمینه ای اقدام به خرید کنند.

خرید رپورتاژ آگهی یک اقدام تبلیغاتی محسوب می‌شود و وبسایت خریدار، لینک بازدید خود را در سایت‌های دیگر قرار می‌دهد. برهمین اساس در میانه انتشار آگهی در سایت‌های دیگر، مجموعهای از بَک‌لینک‌های ورود به وب‌سایت شما وجود خواهد داشت که خواننده‌های آگهی می‌توانند با استفاده از آن‌ها وارد وب‌سایت شما شوند.

اثر چشمگیر خرید رپورتاژ آگهی بر سئو

یکی از پرسش‌های متداول تاثیر خرید رپورتاژ آگهی متناسب بر سئو سایت خریدار است.

یکم، افزایش اعتماد بازدیدکنندگانی است که با اطمینان و اعتماد به فعالیت‌های ارائه کننده خدمات مبتنی بر وب وارد سایت شده‌اند. بنا بر این هنگامی که در یک سایت معتبر رپورتاژ آگهی خود را منتشر می‌کنید در واقع با بهره‌برداری از اعتماد پیشینیِ سایت میزبانِ آگهی، اعتماد بازدیدکننده آگهی خود را جلب خواهید کرد.

ورود بازدید کننده از سایت‌های دیگر به ویژه سایت‌ها معتبر، سبب می‌شود که رتبه‌ی سایت در گوگل افزایش چشمگیری پیدا کند. بر همین اساس، هر چه بَک‌لینک‌های دریافتی یک وب‌سایت از سایت‌های دیگر بیشتر باشد، گوگل نا خوآگاه آن را جزو رتبه‌های برتر قرار می‌دهد.

دوم، جذابیت ماندگاری پیوسته رپورتاژ آگهی‌های منتشر شده است. به معنای دیگر، هنگامی که رپورتاژآگهی خریداری شده در یک سایت معتبر منتشر  شده باشد، همیواره در آن سایت باقی خواهد ماند هرچند با گذر زمان به صفحه‌های پیشین منتقل شود.

بدین ترتیب خرید و انتشار رپرتاژ آگهی ها متناسب با نیازمندی‌های بازدیدکنندگان سایت  نتیجه دل‌خواه را سریع‌تر به دست خواهد داد.

ویژگی‌های رپورتاژ آگهی‌های تاثیرگذار

یک رپورتاژآگهی با کیفیت و تاثیر گذار هنگامی اثرات مثبت دارد که برخوردار از ویژگی‌های باشد:

از جمله ویژگی‌های نوشتار رپورتاژ آگهی برخورداری از مطالب آموزشی و مفید باشد که لا به لای آن تبلیغات غیرمستقیم جای داده شده و خواننده با خواندن متن در کنار آشنایی با وب‌سایت هدف، مطالب آموزنده فراگیرد.

·   ویژه بودن عنصر بارزی است که می بایست یک رپورتاژآگهی با کیفیت از آن برخوردار بوده و دارای محتوایی نو باشد.

·  هر رپورتاژآگهی ویژه و با کیفیت علاوه بر منحصر به فرد بودن باید دارای  نکات جذاب نیز باشد تا جایی که خواننده تا انتها همراه شود.

مشخصات وب‌سایت‌های میزبان

این که برای انتشار رپورتاژآگهی خود چه وب‌سایتی را به عنوان میزبان انتخاب کنیم، بسیار با اهمیت است. چرا که ساده‌انگاری در این‌باره ممکن است منجر به کاهش اعتبار سایت در گوگل شود. برای پرهیز از چنین پیامدی لازم است سفارش‌دهنده با ویژگی‌های وب‌سایت‌های مناسب آشنا باشد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از رتبه‌ی بالایی برخوردار باشد.
  • نباید به هیچ وجه اسپم باشد.
  • بهتر است از کارکرد‌های مرتبط با موضوع آگهی برخوردار باشد.
  • و ...

با توجه به آن چه آمد، بهره‌مندی از یک سایت میزبان سایت با مشخصات بالا، می‌تواند سئوی سایت مشتری رپورتاژآگهی را بهبود می‌دهد.

 

منبع: فرارو

۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید