اخبار

برگزیدگان پنجمین جشنواره تبلیغات ایران معرفی شدند

شرکت‌های ارتباطاتی در پنجمین جشنواره تبلیغات ایران توانستند شاهین‌های طلایی جشنواره را از آنِ خود کنند. این دوره از جشنواره با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد.

پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران با حضور بزرگان عرصۀ تبلیغات، مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمان‌ها و شرکت‌ها، 5 مردادماه با هدف معرفی برترین آثار و آگهی‌های تبلیغاتی ‌سال گذشته برگزار شد و شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در بخش‌های مختلف معرفی و با اهدای شاهین های طلایی، نقره‌ای و برنزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همراه اول و ایرانسل در این جشنواره که با شعار "خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری" و حضور جمعی از اساتید و صاحب‌نظران حوزه تبلیغات کشور برگزار شد، هر یک 5 جایزه از جوایز بخش اصلی جشنواره را به خود اختصاص دادندآثار ارسالی این شرکت‌ها پس از ارزیابی توسط کمیته داوران در پنج بخش حائز رتبه و مستحق دریافت شاهین شناخته شد.

ایرانسل در 3 بخش مسؤولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و همراه اول در بخش‌های تبلیغات دیجیتال(ویدئوی تبلیغاتی)، تبلیغات حمایتی و ترویج فروش با کسب رتبه نخست شاهین طلایی این جشنواره را دریافت کردند. هم‌چنین، همراه اول در بخش «مسؤولیت اجتماعی» رتبه دوم و شاهین نقرهای و در بخش تبلیغات چاپی (بروشور و کاتالوگ) رتبه سوم و دیپلم افتخار و شاهین برنزی را از آن خود نمود. ایرانسل نیز شاهین نقره‌ای را برای تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی را در بخش آگهی رادیویی ضمن دریافت کرد.

در این جشنواره از بین 2235 اثر ارسالی، 558 اثر به مرحله نهایی راه یافت و در پایان 46 اثر حائز رتبه و دریافت جایزه شد.

منبع: ایـرنا

۸ اَمرداد ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید