اخبار

حضور صاحبان آگهی در مناقصه تابلوهای تبلیغات شهری ممنوع است

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در نامه‌ای به سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: حضور صاحبان آگهی‌ها(برندها) در مناقصه سال 99 برای واگذاری تابوهای تبلیغاتی شهر تهران، مخالف ضوابط و مقررات تبلیغات کشور است.
حضور صاحبان آگهی در مناقصه تابلوهای تبلیغات شهری  ممنوع است

این نامه تاکید کرده است: بنا بر اطلاع رسیده و مطابق ضوابطِ مناقصه‌ی یادشده برای واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران در تیر 99، مقرر است، علاوه بر کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، صاحبان آگهی‌ها(برندها) نیز مجاز به شرکت در مناقصه مزبور باشند، که این تصمیم مغایر با ماده 5 آئین‌نامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، مصوب شورای انقلاب اسلامی است. ماده 5 این آئین‌نامه، هرگونه اقدام و تصمیمی که موجب وابستگی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی به به وسایل ارتباط جمعی یا آگهی‌دهندگان شود را منع کرده است.

بر همین اساس، انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران نیز اعتراض رسمی خود را درباره ضوابط برگزای این مناقصه به دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی اعلام کرده است.دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، هم چنین، اتخاذ این تصمیم را در شرایط کنونی و دوران سخت کاری صنف تبلیغات پس از زمستان 98، موجب نگرانی مدیران کانون‌های استان تهران و نیز ایجاد الگویی نامناسب برای دیگر شهرداری‌ها برشمرده و خواستار اصلاح تبصره مزبور در مناقصه واگذاری تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی عمومی آن شده است.


۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید