اخبار

تبلیغ هوشمندانه کسب‌ و کار در فضای دیجیتال

تحول در سبک زندگی مردم و حضور فزاینده در فضای مجازی، کسب‌وکارهای دیجیتال را رونق بخشیده است. معرفی و تبلیغ این بازار در فضای دیجیتال راه وروش‌های تازه و خلاقانه‌ می‌طلبد. یک شرکت دانش‌بنیان، نیاز حضور اثرمند در این فضا و تعامل میان کسب‌وکارهای دیجیتال و مشتریان را پاسخ گفته است.

گروهی از فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، راهکارهایی را برای تبلیغات آنلاین و ایجاد فضای تعامل میان کسب ‌و کارهای دیجیتال و مشتریان عرضه کرده‌اند. مدیرعامل این شرکت دانش بینان نیز هدف این شرکت را ایجاد درآمد شفاف و منصفانه برای نمایش دهندگان و بهبود نتیجه تبلیغ کنندگان از تبلیغات آنلاین عنوان کرد و گفت: با هدف به تبدیل به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران، در 4 سال گذشته علاوه بر این شرکت دیگر زیر مجموعه‌های آن نیز برای بخش‌های دیجیتال مارکتینگ ایجاد شدند.

این فعال فناور با اشاره به‌ این‌که بزرگ‌ترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران را 2 بخش اصلی نمایش‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگان شکل می‌دهند، عنوان کرد: نمایش‌دهندگان از طریق شرکت و با نمایش تبلیغات درآمد کسب کرده و می‌توانند هزینه‌های تولید محتوا و ادامه فعالیت وب‌سایت‌شان را تامین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.

بر همین اساس، تبلیغ‌کنندگان نیز از طریق این شرکت با نمایش تبلیغات محصولات و خدمات‌شان در بزرگترین و معتبرترین وبسایت‌ها و خبرگزاری‌های ایرانی می‌توانند علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدمات‌شان به افزایش آگاهی از برند نیز دست یابند.

تبلیغ هوشمندانه کسب‌وکارها در فضای دیجیتال 

درآمد میلیاردی تا کارآفرینی

این فعال فناور با بیان این‌که به صورت مستقیم بیش از ۱۲۰ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برترین دانشگاه‌های کشور در این شرکت دانش بنیان مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: این شرکت دانش‌بنیان به‌صورت غیرمستقیم برای بیش از ۲ هزار نفر از فعالان حوزه اطلاع‌رسانی و وب اشتغال ایجاد کرده است. هم‌چنین به صورت غیرمستقیم برای بیش از ۵ هزار نفر از فعالان حوزه کسب‌وکار از طریق کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات این کسب‌وکارها اشتغال ایجاد شده است. مدیرعامل این شرکت دانش بنیان همچنین به کسب درآمد بیش از ۲۵ میلیارد تومانی درآمد برای وبسایت‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: از این طریق بیش از ۲ میلیون دلار جلوگیری از خروج ارز از کشور صورت گرفت.

بهبود 2 برابری نتایج تبلیغات

وی مزیت اصلی این شرکت‌ دانش‌بنیان را استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات دانست و گفت: این ویژگی، منجر به افزایش نتیجه‌گیری کسب‌وکارها از این تبلیغات می‌شود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایش‌دهندگان تبلیغات خواهد شد. یکی از محصولات منحصر به فرد این شرکت تبلیغات با عنوان هدف‌گذاری مجدد یا ریتارگتینگ، برای اولین بار توسط این شرکت عرضه شد. وی با اشاره به این‌که محصولات یادشده با بررسی نمونه‌های برتر خارجی بومی‌سازی شدند، ادامه داد: کسب ‌و کارها از طریق این تبلیغات توانسته‌اند نتیجه‌بخشی تبلیغات خود را تا بیش از 2 برابر بهبود دهند.

این فعال فناور یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها برای جهش در تولید را ایجاد بستری مناسب برای فروش محصولات ایرانی دانست و گفت: برای افزایش فروش این محصولات این شرکت بستری مناسب را برای دسترسی به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از مخاطبان ایرانی را ایجاد کرده است که از طریق این ظرفیت می‌توان به این هدف بزرگ و مهم ملی دست یافت.

منبع: ایـرنا

۲ شهریور ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید