تیک تاک سیاستهای تبلیغاتی خود را به روز کرده تا تبلیغات مواد غذایی و مکملهای به سرعت لاغرکننده را از این نرم افزار حذف کند.
مدیران تیک تاک میگویند این تبلیغات کاربران را به دروغ به این نتیجه میرسانند که شرایط بدنی آنها در وضعیت مطلوبی نبوده و باید به سرعت تغییر کند. از همین رو، بسیاری از افراد تحت تاثیر این تبلیغات محدودیتهای زیادی را به خود تحمیل میکنند که به سلامت آنها آسیب میزند.
همچنین، آن دسته از تبلیغات مکملهای رژیمی و کاهشدهنده وزن که مورد تایید قرار بگیرند، به هیچ وجه برای افراد زیر ۱۸ سال قابل دسترس نخواهند بود. تیک تاک افزوده در تلاش است تا اطلاعات تغذیهای و رژیمی را از طریق منابع معتبر تهیه کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.
تیک تاک 2 روز پیش از شبکههای اجتماعی آمریکایی خواسته بود تا از نمایش تبلیغات مروج خشونت، نفرت پراکنی و خودکشی خودداری کنند.
منبع: فـارس