اخبار

گزارش تطبیقی پایش تبلیغات شبکه‏‌های ماهواره‏‌ای فارسی‌‏زبان در 6 ماه نخست 98-99

تعـداد شبکه‏‌های ماهـواره‏‌ای فارسـی‏‌زبان در سال 99 به نسبت سال 98 بیش از 33 درصد و تعداد آگهی ها نیز بیش از 21 درصد افزایش یافته اما میانگین افزایش سهم شبکه‌ها از آگهـی‌ها تنها با یک درصـد افزایش به 8/10 آگهی برای هر شبکه رسیده است.
۲۰ مهر ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید