اخبار

پایشِ آگهی‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در 6 ماه نخست 99

گزارش 6 ماه نخست سال 1399 آگهی‌های شبکه‌های ماهواره‌ی فارسی ‌‏زبان با رویکرد تحلیلی نسبت به مهم‌ترین فعالیت‏‌ها، وضعیت و طرح ‏های تبلیغاتی شبکه‏‌های ماهواره‏‌ای منتشر شد.
پایشِ آگهی‌های شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در 6 ماه نخست 99

به گزارش دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در 6 ماه نخست امسال 33 درصد و تعداد آگهی‌های پخش شده 21 درصد افزایش یافته است.

تعداد شبکه‏ های ماهواره‏ای فارسی‏ زبان فعال در تبلیغات نیز از اردیبهشت ماه روند افزایشی پیدا کرده و از 70 شبکه در پایان سال 1398 به 100 شبکه تا پایان تابستان 1399 رسیده است.

این گزارش می‌افزاید: گروه رسانه‌‏ای GEM با 26 شبکه، گروه رسانه‌ه‏ای پرشیانا با 19 شبکه و دیگر شبکه‌ها با 60 شبکه فارسی‏‌زبان مستقل در زمینه تبلیغات رصد شده‌اند و اگرچه شبکه‏‌های گروه رسانه‏‌ای  GEM در سال‏های 1398 و 1399 تغییر چندانی نکرده اما دیگر شبکه‏‌های فارسی زبان‌ از نظر تعداد رشد 54 درصدی داشته‌‏اند.

بر همین اساس، در این مدت از مجموع 922 آگهی پایش شده (بدون احتساب تکرار موارد) 571 آگهی شماره‌دار و 351 آگهی بدون شماره اعلامی برای مخاطبان پخش شده است که از گروه اول 314 آگهی به صورت پیامکی، 114 آگهی تلفنی و 143 آگهی از طریق شبکه‌‏های اجتماعی، راه ارتباطی خود را معرفی کرده‌اند.

جزئیات گزارش را اینجـا مشاهده نمایید.

۲۱ مهر ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید