اخبار

۲۷۰ برند در تبلیغات تلویزیونی مهر 99

حضور برندها در تبلیغات تلویزیونی مهرماه نسبت به شهریور 99 با رشد ۲۴ درصدی روبرو بوده‌ است به طوری که ۲۷۰ برند تبلیغات خود را از تلویزیون به نمایش گذاشته‌اند.

زمان‌بندی تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی برندها در مهر ماه با مجموع ۵۸  هزار و ۸۵۷ آگهی، مدت زمان یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۱۲۸ ثانیه در شبکه‌های یک، ۲، ۳، ۴، ۵، خبر، آی‌فیلم و نمایش منتشر شده است. گروه محصولی مواد غذایی و نوشیدنی مانند ماه‌های گذشته رکوردار تبلیغات تلویزیونی بوده‌اند. این گروه با مجموع ۲۶،۲۰۶ آگهی، ۴۵ % سهم از تعداد و ۳۳ % سهم از زمان تبلیغات را از آن خود کرده است.

 

تبلیغات تلویزیونی

 

5 برند پُرتبلیغ

ساوین، عالیس، شهرفرش، اسپیدی و مهدفرش به ترتیب 5 برند پُرتبلیغ مهرماه ۹۹ هستند. برند محصولات غذایی ساوین با ۱۸% و عالیس با ۱۱% سهم از تعداد به عنوان پُرتبلیغ ترین‌ها در گروه محصولی موادغذایی و نوشیدنی بیشترین فعالیت این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه محصولی خرده فروشی نیز 3 برند شهر فرش، مهد فرش و افق کوروش نیز به ترتیب بیشترین تعداد اگهی را به خود اختصاص داده‌اند.

برند اول خرده فروشی

پس از گروه محصولی مواد غذایی و نوشیدنی، گروه خرده فروشی رتبه دوم  را در تعداد آگهی تبلیغات تلویزیونی به خود اختصاص داده است. فروشگاه‌های فرش بیشترین آگهی را در گروه محصول خرده فروشی اکران کرده‌اند.

بیشترین تبلیغات؛ روغن موتور

یکی از گروههایی که مهر ۹۹ در تبلیغات تلویزیونی خوش درخشیده حمل و نقل است. این گروه محصولی رتبه سوم تعداد تبلیغات تلویزیوتی را در مهر ماه از آنِ خود کرده است هر چند که روغن موتور، تنها محصول تبلیغ شده این گروه است. تبلیغات روغن موتور از ابتدای سال ۹۹ برای ۵ ماه انجام شده است. بر همین اساس، تبلیغات روغن موتور در مهرماه به تنهایی ۵۰% از سهم کل تعداد تبلیغات آن را در ۷ ماه نخست سال ۹۹ شامل می‌شود و برند اسپیدی بالاترین سهم فعالیت تبلیغات در اختیار داشته است.

منبـع: پژوهش بازار و رسانه امروز emrc

۱۰ آذر ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید