اخبار

تولید نرم‌افزارهای تخصصی تبلیغات، بازاریابی و تلویزیون اینترنتی در ایران

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان نرم افزارهای اختصاصی برای تبلیغات و نشر دیجیتال، تبلیغات نمایشی، بازاریابی و تلویزیون‌های اینترنتی ارائه کردند.

مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان که در این شرکت را در حوزه تبلیغات و نشر دیجیتال فعالیت  دارد، گفت: برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال برای این است که شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده‌ تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و بتوانند در جهت اهداف از پیش‌تعیین‌شده خود حرکت کنند و این خدمات از طریق نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه تبلیغات نمایشی، بازاریابی و تلویزیون‌های اینترنتی ارائه می‌شود.

احمدعلی فرهودی، هدف این شرکت را پاسخگویی به نیازهای روزافزون کاربران به محتواهای ویدئویی باکیفیت دانست و افزود: نرم افزارهای تولید شده در این شرکت دانش بنیان مجموعه‌ای از برترین عناوین فیلم و سریال را بر بستر این نرم‌افزار ارائه می‌کند و می‌کوشد تا در کنار سرگرم کردن مخاطبان، جریان درآمدی مناسبی برای فیلم‌سازان ایجاد کند. بنا بر این، توانسته‌ایم در زمینه تجمیع محتوای ویدئویی و ارائه زیرساخت نیز خدمات ارائه نماییم.

وی درباره نشر دیجیتال بازی نیز تاکید کرد: ورود به حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی از دیگر اقدامات این شرکت دانش بنیان است و امکان ارائه خدماتی متنوع در زمینه بینایی ماشین، جستجوی تصویری و مشابه‌یابی و برچسب‌زنی داده به کسب ‌و کارها فراهم شده است.

کاربران برای خدماتی مانند جست‌جوی تصویری و مشابه‌یابی با کمک روش‌های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانند تصویر محصول را براساس ویژگی‌های ظاهری جستجو و کالاهای مشابه را پیدا کنند. هم‌چنین، این نرم‌افزاها در زمینه خدمات بینایی ماشین مانند دسته‌بندی عکس، تشخیص اشیای داخل عکس، تشخیص نوع چهره، تشخیص نوع لباس و ... نیز قابل ارائه هستند.

منبـع: ایسنـا

 

۲۲ آذر ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید