اخبار

طراحی تبلیغات خلاقانه

این نوشتار به فواید خلاقیت در طراحی تبلیغات محیطی و روش‌هایی که می‌توان این خلاقیت را در تبلیغات اعمال کرد، می‌پردازد.

در روزگاری زندگی میکنیم که رقابت بین برندهای مختلف محصولات بسیار بالاست. از این رو مردم با انواع تبلیغات احاطه شده‌اند. اگر میخواهید تبلیغات شما در بین بی‌شمار تبلیغاتی که روزانه در معرض دید مردم است مورد توجه قرار گیرد، می‌بایست چاشنی خلاقیت را به تبلیغات خود بیا‌فزایید. خلاقیت در تبلیغات، باعث بهتر دیده شدن رسانه تبلیغاتی توسط مردم می‌شود و تبلیغات شما را در حافظه‌ها ماندگار می‌کند. تبلیغات خلاقانه انواع مختلفی دارد گاهی این خلاقیت از طریق یک تصویر خلاقانه است گاهی با یک سازه خلاقانه می‌توان تمایز ایجاد کرد و گاهی یک کمپین تبلیغاتی می‌تواند رگه‌هایی از خلاقیت داشته باشد.

بیلبورد خلاقانه

طراحی بیلبوردهای خلاقانه

اگر از افرادی هستید که در بین رسانه های متنوع تبلیغاتی علاقه مند به اجاره بیلبوردها هستید این بخش را به دقت مطالعه کنید تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید. ببلبوردها به دلیل سطح وسیعی که دارند پتانسیل های بیشتری برای اعمال خلاقیت دارند و بیشتر از سایر رسانه‌ها دیده می شوند.

بیلبورد های نوشتاری

شاید شما هم در سطح شهر با بیلبوردهایی روبه رو شده باشید که یک متن جذاب داشته اند و توانسته‌اند برای مدتی هرچند کوتاه شما را درگیر خود نگه دارند. این بیلبوردها هیچ تصویر شگفت‌آوری ندارند بلکه از یک جمله کوتاه تشکیل شده‌اند که حسی را در شما ایجاد کرده اند.

  بیلبوردهای تصویری

 یکی از بهترین شیوه های طراحی بنر، استفاده از تصویر به جای نوشته است. اگر بتوانید مفهوم تبلیغات خود را به جای نوشته با تصویر نمایش دهید نوعی خلاقیت به خرج داده‌اید. تصاویر مفهومی می‌بایست در کنار جذابیت، تعجب و کنجکاوی یا سایر احساسات را در افراد برانگیزند.

بیلبورد خلاقانه 1

بیلبوردهای سازه ای

 ایجاد تمایز و خلاقیت از طریق طراحی سازه بیلبورد ها و استرابوردهای تبلیغاتی ، معمولا کار هزینه بری می‌باشد. اما به دلیل اینکه این نوع سازه ها در ایران کم است می تواند جلب توجه زیادی کرده و یک برند را تا مدت‌ها در ذهن افراد مانگار کند. معمولا سازه بیلبورد ها در این نوع تبلیغات به شکل آن محصول طراحی می‌شود و ترکیبی از ماکت تبلیغاتی و بیلبورد می باشد. دراین حالت معمولا روی بنر از نوشته به جای تصویر استفاده می شود.

بیلبورد 3

رویداد های تبلیغاتی خلاقانه

ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد نوعی از تبلیغات محیطی  است. این نوع تبلیغات معمولا برای کمپانی های بزرگ و اسم و رسم دار انجام می شود و هدف آن یادآوری برند و یا ایجاد احساس خوب و حس صمیمیت با مشتریان است . البته از این روش تبلیغاتی برای کسب و کار هایی که تا حدودی شناخته شده هستند و می خواهند محبوبیت بیشتری به دست آوردند هم استفاده می شود . همچنین برای معرفی یک محصول جدید از یک برند بزرگ هم مورد استفاده قرار می گیرند.

منبـع: تسنـیم

۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید