اخبار

بازاریابی برای رقابت‌پذیری

آسیا به‌عنوان پرجمعیت‌ترین منطقه‌ی جهان، بیش از 60 درصد جمعیت را در بر گرفته است. جمعیت جوان آسیا که از طبقه‌ی متوسط در حال گسترش است و رشد بالای اقتصادی در کشورهای مختلف آن، این منطقه را تبدیل به بازاری سودآور ساخته است. درحقیقت، پویایی رو به رشد بازار در این منطقه در مقایسه با پویایی بازارهای مناطق رشد‌یافته‌تر، از جمله اروپا یا آمریکای شمالی، به هیچ وجه در رتبه‌ی پایین‌تر قرار نمی‌گیرد. بازاریاب‌هایی که قصد راه‌اندازی تجارتی موفق در این منطقه را دارند باید درک کنند که آناتومی تغییر در این منطقه چگونه به‌طور واقعی رخ می‌دهد.
بازاریابی برای رقابت‌پذیری

 

نویسندگان: فیلیپ کاتلر/ هرماوان کارتاجایا/ هوی دن هوان

مترجمان: دکتر احمد روستا/ سجاد عبداله‌پور

سال چاپ: پاییز ۱۳۹۸

قیمت: ۳۲۰۰۰ تومان

قطع: وزیری

تعداد صفحات: ۲۰۰

نوبت چاپ: اول

در بازاریابی برای رقابت پذیری می خوانیم:

فصل 1- فنآوری: محرک ابتدایی
فصل 2- عوامل فرهنگی، سیاسی- قانونی، اقتصادی و اجتماعی: محرک اصلی
فصل 3- بازار: محرک نهایی

بخش یکم- آیا بازاریابی در حال تغییر شکل دادن است؟ چشمانداز رقابت آمیز: میدان محرک
فصل 4- دیدگاه محصول محور: اتصال پذیری در توسعه ی محصول
فصل 5- رویکرد مشتری محور: ارتباط با مشتری دیجیتال
فصل 6- رویکرد انسان محور: انجام کار خوب از طریق خوب انجام دادن آن در دنیای متصل

بخش 2- آیا بازاریابی در حال جابه جایی است؟
فصل 7- استراتژی وجود: از جایگاه سازی تا تأیید
فصل 8- تاکتیک اصلی: از تمایز تا رمزگذاری
فصل 9- نشانگر ارزش: از برند تا شخصیت

بخش 3- آیا بازاریابی در حال شکل گیری است؟
فصل 10- استراتژی بازاریابی برای شناسایی ارزش
فصل 11- تاکتیک بازاریابی برای درگیری ارزش
فصل 12- بازاریابی ارزش به وسیله ی ارزشها

 

 


 

منبـع: انتـشارات سیته

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید