اخبار

مثلث طلایی کسب‌ و کار

اکنون در عصر چهارم بازاریابی به سر می‌بریم. طبق آخرین یافته‌های بازاریابی و فروش عصب، پایه‌ی فروش تعامل میان مغز و سیستم بیولوژیک فروشنده و مشتری است. بازاریابی با تمامی تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها نیاز مبرم به «مثلث طلایی کسب‌وکار» دارد.
مثلث طلایی کسب‌ و کار

نویسنده: برت مارتین اوهن مولر
مترجمان: عطیه سادات میرخانی/ امید عسگری
سال چاپ: پاییز ۱۳۹۷
قطع: رقعی
قیمت: ۱۷۰۰۰ تومان
تعداد صفحات: ۱۶۴
نوبت چاپ: اول

در این کتاب می‌خوانیم
رویایی دارم
رهبر قلب‌ها باش!
با خودت روراست باش!
الهام‌بخش جانان باش!

مطالعه‌ی این کتاب برای چه کسانی مفیدتر خواهد بود؟
- مدیران فروش
- مدیران بازاریابی
- مدیران کسب‌وکار

 بخشی از این کتاب:
تجارت عصب شناختی چیست؟
کسی می تواند آن را برایم توضیح دهد؟
اجازه دهید برای لحظه‌ای شما را با مفهوم اولیه‌ی تجارت عصب‌شناختی آشنا کنم تا به عمق این نظریه و سه عنصر مرتبط با آن برسید.
تجارت عصب‌شناختی: هر انسانی مشتری شما نیست ولی هر یک از مشتریان شما یک انسان است.
هر فرد به خودی خود، در مرکز تمامی افکار و روش‌های تجارت عصب‌شناختی است. تمامی بخش‌های تشکیل دهنده‌ی آن اعم از پرسش‌هایی درباب رهبری، برقراری ارتباط و الهام‌بخشی است. به همین دلیل است که تمامی نظریه‌ها و توصیه‌ها تنها به آن مربوط نمی‌شود بلکه مستقیماً با آن ربط دارد.

 

منبـع: انتـشارات سیته

۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید