اخبار

ا​نتخابات ۱۴۰۰با تبلیغات پیامکی

در روزهای شلوغ خردادماه که نوبت انتخابات شورای شهر و روستا و از همه مهم‌تر انتخابات ریاست جمهوری است، بحث مهم تبلیغات هم به میان می‌آید و حالا باید پرسید بهترین راه و روش تبلیغاتی چیست؟


با توجه به شرایط این روزها که نشست و جلسه‌های حضوری به مرور کم‌رنگ شده و به همان اندازه حضور در شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی وبسایت اختصاصی و تعامل مستقیم با مردم از طریق اینترنت طرفدار پیدا کرده است، راهکار  ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات پیشنهاد می‌شود. نامزدهای انتخابات برای انتخابات مجلس، شورای شهر و روستا، جلسات کاری و اداری، هیئت مدیره و … می‌توانند از مزایای تبلیغات پیامکی استفاده کنند.


دسترسی به بانک شماره‌ها
مهم‌ترین اصل برای ارسال پیامک تبلیغاتی در انتخابات سال ۱۴۰۰، امکان تعامل با مخاطب و انتقال اهداف و برنامه‌های مهم انتخاباتی است. نامزدها می‌توانند با پیامک، برنامه‌ها و وعده‌های انتخاباتی، اهداف کاری و برنامه‌های قابل اجرایشان را برای مخاطب ارسال کنند. به نوشتن شعار تبلیغاتی بسنده کنند و در انتها لینک سایت یا حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی‌شان را بنویسند تا شهروندان در صورت تمایل به سخنرانی و حرف‌هایشان بیشتر گوش بدهند و با کاندیدا در ارتباط باشند.

راهکار ارسال این نوع پیام‌های تبلیغاتی، توجه به نیاز و الویت مردم هر منطقه است. نامزدهای انتخابات می‌توانند برنامه انتخاباتی‌شان را بر اساس محله و مناطق مختلف تقسیم کنند و هر بخش از برنامه اجرایی‌شان را برای مردم همان محله ارسال نمایند. این تقسیم‌بندی هم تبلیغات را  آسان‌تر می‌کند و هم به شهروندان و مردم نشان می‌دهد که کاندیدها و نامزدهای شورا و … بر اساس نیاز و الویت مردم برنامه انتخاباتی‌شان را چیده‌اند و این مهم تأثیر خوبی در جلب رضایت مردم و مشارکت حداکثری‌شان دارد.

نظرسنجی
نامزدهای می‌توانند در تبلیغات پیامکی انتخابات از نظرسنجی پیامکی بهره‌مند شوند. برگزاری نظرسنجی هم به کاندیدا کمک می‌کند تا بیشتر در جریان نظرات شهروندان باشد و هم به نتیجه‌ای مثبت در نتایج برسد. برگزاری نظرسنجی پیامکی نشان‌دهنده توجه به نیاز مردم است و می‌تواند برای کاندیدا به رأی مثبت در پای صندوق رأی منجر شود.

پیامک با مشخصات نامزد
راهکار دیگر، ارسال پیامک تبلیغاتی با اطلاعات شخصی یعنی نام و نام‌خانوادگی کامل و کد انتخاباتی برای شهروندان است. به این ترتیب هم برندسازی و ماندگاری در ذهن شهروندان ایجاد می‌شود و هم هواداران به کد انتخاباتی و نام و نام‌خانوادگی کامل کاندیدا دسترسی کامل خواهند داشت. حتی هواداران وفادار می‌توانند این پیام را برای دیگران هم بفرستند و از این طریق رأی بیشتری جمع کنند.

ارسال شعار تبلیغاتی
شعار تبلیغاتی باید کوتاه و بیانگر اهداف اجرایی و البته هویت سیاسی کاندیدا باشد. پیامک‌های با قابلیت ارسال انبوه، سریع و کم‌هزینه برای ارسال شعار تبلیغاتی هم پیشنهاد می‌شوند تا نامزدها خیلی سریع و کوتاه و خلاصه شعارشان را برای هواداران و شهروندان مختلف بفرستند.

این مورد به نامزدها انتخابات کمک می‌کند تا تأثیر بیشتری روی مردم داشته باشند و بتواند از آن‌ها برای همراهی با اهداف انتخاباتی و برنامه اجرایی‌شان دعوت کند یا بخواهد سری به سایت مورد نظر بزنند، سخنرانی‌ها را گوش کنند و بیشتر در جریان جزئیات انتخاباتی‌تان قرار بگیرند.

منبـع : خبرگزاری مهـر

۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید