اخبار

روایت برند در رپورتاژآگهی

ارزش اصلی برندهای موفق به کمپین‌ها و تبلیغاتش است. موفقیت یک برند به این است که تبلیغ کننده واقعیت‌های مرتبط با داستان برند را به گونه‌ای تاثیرگذار به مخاطب منتقل کند.

این روزها بازار رپرتاژ آگهی بسیار داغ است و بر میزان موفقیت کسب و کارها تاثیر به‌سزایی دارد. میزان خاص و منحصر به‌فرد بودن کسب و کار مطرح نیست بلکه پیشبرد ایده‌هایی که برای موفقیت در نظر گرفته‌اید دارای اهمیت است.

محتوای جذاب ارائه کنید

محتوای رپورتاژآگهی باید به گونه‌ای مطرح شود که مخاطب انتظارش را دارد نه اینکه فقط از موفقیت‌ها و دارایی‌های شرکت صحبت شود. در این صورت مخاطب از متن شما منزجر خواهد شد. اما اگر همراه این مطالب، امیدها و ناامیدی‌هایی که در مسیر موفقیت گذرانده‌اید را نیز بیان کنید، مخاطب بیشتر به شما احساس نزدیکی می‌کند. راه‌کارهایی برای توصیف داستان برند توسط کارشناسان بازاریابی و برندینگ ارائه شده که لازم است در رپورتاژآگهی خود از آنها استفاده کنید.

ایده‌ها را بازگو کنید 

باید توانایی شرح دادن چرایی تاسیس شرکت را داشته باشید و بتوانید این پیام را به همراه دیگر مواردی که به آن اعتقاد دارید، به مخاطب منتقل کنید. برای قوی شدن برند، احتیاج به یک داستان‌سرایی قوی هست. باید به راه‌های جذب مخاطب توجه کرد. باید سعی کنید هنگام صحبت کردن احساسات مخاطبان برانگیخته شود. هم‌چنین باید مفید بودن محصولات و خدمات به مخاطبان ثابت شود. در صورت ثابت کردن ادعا داستان می‌تواند احساسات زیادی را برانگیزاند.

اعتمادسازی کنید

هنگام تعریف کردن داستان برند، هرگز احساس کامل بودن نباید به مخاطبان منتقل شود.باید سعی کرد از قبل تمام عبارات و لغات را آماده کرد تا خیلی هم خشک و رسمی به نظر نرسد. زیرا در این صورت صمیمیت از میان می‌رود و در روند خرید مشتریان اخلال ایجاد می‌شود. هم‌چنین لازم است درباره‌ی تمام مشکلاتی که بر سر راه رسیدن‌ به هدف وجود داشته، با مخاطب صحبت کنید. این امر سبب ایجاد ارتباط دوسویه با مشتری خواهد شد.

 

منبـع: ایسـنا

۵ تیر ۱۴۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید